Kit is it!

Först av allt vill jag säga att jag tar tillbaks allt jag sa om Game of Thrones efter avsnitt tre. Det var förvisso det sämsta avsnitt som gjorts (och förhoppningsvis kommer att göras), men det var inte vad det hotade vara – utan bara ett tillfälligt bottennapp. Tur att jag inte slutade titta!

Och efter att sålunda ha gjort avbön (och sagt förlåt till GRR Martin) går jag nu vidare till det egentliga ämnet för den här posten – nämligen att Kit Harrington (Jon Snow alltså) är lite av en hjälte i verkliga världen med. Eller verkliga teatervärlden i alla fall, när han förvarade sin (tydligen ohyfsade) publik gentemot gubbgrinig teatersnobbism. Ju fler som går på teatern desto bättre tycker han – även om de äter chicken nuggets under föreställningen 🙂 Yay!

 

Kommentera

