1910-tal

1910-talet, min sista vecka, har ju saknats. Här kommer det 🙂

Måndag: Fin suffragette-outfit tyckte jag själv. Kände mig mycket bekväm – i Johannas kläder 🙂

IMG_7949

Tisdag: Mary Poppins. Det är allt. Mary Poppins,

IMG_7951

Onsdag: Det här var min ‘My Fair Lady meets Titanic-Garden Party-outfit‘. Tyckte jag själv. ‘Nice suffragette-outfit’ tyckte Kate. Referensramarna är olika tydligen.

IMG_7953

Torsdag: Tidigt och romantiskt 10-tal

IMG_7956

Med Titanic-frisyr 🙂

IMG_7957

Fredag: La Grande Finale – Johannas finaste

IMG_7962

Och med det är århundradet avslutat. Jag känner mig dock ganska inspirerad att fortsätta vara lite mer vintage än vanligt, även om 10-talet kanske är lite väl… Kate tyckte dock att det passade mig bäst – det och 20-talet. Jahaja. Man är uppenbarligen född i fel era

Greetings from Old Aberdeen

Greetings from Old Aberdeen

Förresten så är 30-talet numera uppdaterat med fredagsdressen 🙂

Annie_Kenney_and_Christabel_Pankhurst

3 kommentarer

  1. Johanna said,

    april 13, 2015 den 6:04 f m

    underbart projekt! Du är så fiin!!

  2. Carin said,

    april 17, 2015 den 3:23 f m

    Väldigt tjusig Titanic frisyr!


Kommentera

