20-talet

Terminen börjar gå mot sitt slut, eller ja, undervisningsdelen, och det gör 1900-talet också. Förra veckan var 20-tal.

Måndag: Johannas klänning, men min hatt

IMG_7736

Tisdag: Johannas klänning igen 🙂

IMG_7739

Onsdag: Johannas byxor. Och skjorta såklart. Och skor

IMG_7740

Torsdag: Axplock ur Johannas garderob…

IMG_7747

Fredag: Johannas klänning, Lottas hatt. Tyvärr syns jag bara rätt framifrån – hatten är fantastisk. Jag hade tänkt klippa luggen för 20-talet, men jag har inte hunnit, så tyvärr ser jag ut som ett föl på grönbete i håret. Det får väl göras om helt enkelt…

IMG_7748

Kommentera

