30-tal

Efter en del tjat kommer nu förra veckans klädparad. Anledningen att den inte kommit upp tidigare är att jag missade att fota fredagen och har tänkt ta ett fejkfoto – som ännu inte har hänt. Fredagens outfit var dessutom bäst – den kommer. 30-talet var svårt att få karaktäristiskt tyckte jag. Det är liksom väldigt mycket mellan 20-tal och 40-tal. Svåraste årtiondet hitintills. Så här var det: Måndag: Johannas klänning IMG_7721 Tisdag: Också Johanna 🙂 IMG_7722 Onsdag: Second hand-klänning som såg väldigt 30-tal ut tyckte jag. Jag fick också till håret lite vågigt – de äkta 30-talsvågorna verkar ta alldeles för mycket tid att få till, jag har kollat på tutorials. Så mycket tid har inte jag på morgnarna. IMG_7723 Torsdag: Jag ville fira byxornas intåg i 30-talsvardagen, men hade velat hitta några med ännu lite högre midja. Nåja de dög. Blusen är Johannas och vintage, och hatten är också från tiden då det begav sig. Trots detta blev jag liksom lite gangster… Vet inte riktigt vart det gick fel… IMG_7724 Fredag: Bästa 30-talsoutfiten!

IMG_7965

Kommentera

