Definierad gräsmatta

Igår var det jättefint väder. Så då tog jag en spade och fixade till gräsmattan. Fina definierade kanter har inte direkt kännetecknat min trädgård hitintills, men nu råder nya tider. Raka kanter måste man ju ha, och betyder det att man är tvungen att utvidga trädgårdslanden… ja, då är det smällar man får ta helt enkelt 😉

Hmm, varför känns det här så bekant?

Hmm, varför känns det här så bekant?

Arkeolog gör gräskant...

Arkeolog gör gräskant…

 trädgård5

Snyggt men inte pråligt!

trädgård6

Före

Före

Efter

Efter

Vilken skillnad!

Vilken skillnad!

Nu känner jag mig nästan som jag sitter i en engelsk trädgårdstidning när jag sitter i min trädgård (om man tittar åt rätt håll). Jag är väldigt nöjd!

3 kommentarer

  1. Nageldraken said,

    april 22, 2014 den 9:37 f m

    Mycket prydligt! Nu borde väl grannarna vara nöjda!

  2. Johanna said,

    april 22, 2014 den 4:01 e m

    blev ju superfint! Det gör verkligen skillnad.

    • lottahiller said,

      april 22, 2014 den 11:17 e m

      Visst blev det bra! Jag är mäkta stolt. Hoppas bara det är så bra väder i helgen så man kan njuta av sin plätt (i solen) – kanske grilla lite till och med?


Kommentera

