På Grand Hotel i Lerwick…

Nu sitter jag på Grand Hotel i Lerwick med en Shetlandisk öl och umgås med min dator. Trött som en sill! Jag höll min sämst förberedda presentation någonsin idag, och den mesta av förberedelsen som gick in i den avverkades i gårkväll/natt och tidigt i morse. Inget att vara stolt över direkt, men den är i alla fall gjord och jag är på Shetland! I Storbritanniens nordligaste stad till och med! Imorgon ska jag bara roa mig på konferensen – efter att ha sovit ut ordentligt (hoppas jag). Vilket knas!

Kommentera

