Arbetsrum!

Förrförra helgen köpte jag ett skrivbord. ÄNTLIGEN! Kate gjorde en intervention och tvingade mig att städa upp i ”arbetsrummet” och packa upp alla kartonger och sånt (ja hon gjorde nog det mesta arbetet, men jösses vad det initiativet behövdes!). Sen tvingade hon ut mig till Aberdeens antikaffärer vilket ledde till att både skrivbord och bokhylla inhandlades. Nu har jag ett nästan fungerande arbetsrum. När det är helt fungerande ska jag ha en invigningsfest, men innan det händer måste jag köpa en bokhylla till vardagsrummet (för att få bort de sista kartongerna), och den här månaden råkade jag välja att lägga mina pengar på en maskkompost istället (don’t ask). Men för närvarande ser arbetsrummet ut så här – nästan bra:

skrivbord

skrivbord 2

4 kommentarer

  1. Nageldraken said,

    februari 5, 2014 den 11:25 e m

    Hurra för Kate! Det var på tiden! Det börjar se riktigt fint ut! Skrivbordet är verkligen trevligt. 🙂

  2. Fingal said,

    februari 6, 2014 den 12:01 e m

    Rummet där Miranda bodde, va? Snacka om skillnad! Bra jobbat. (Där blir det bra att sitta och surfa till frökatalogsidor 🙂

    • lottahiller said,

      februari 6, 2014 den 1:30 e m

      It’s getting there… Men det är verkligen UTMÄRKT för frösidor.


Kommentera

