I Sverige…

Har jag blivit förskottad?

  • Tittar åt fel håll när jag ska gå över vägen.
  • Tycker att det känns för varmt att vara ute och jogga när det är 20 grader.
  • Småpratar obehindrat och överdrivet länge med expediter när jag ska betala, utan att notera att det höjs på ögonbrynen.
  • Tänker att det är så rent och fint överallt när man går genom staden.
  • 35 spänn för en cappuccino to go?!? Aldrig i livet!

Uppdatering:

  • Får soleksem (har jag aldrig haft förut i mitt liv!)

?

Kommentera

