Fastsnöad i Paris…

Jahaja, så var man i Paris (eller Charles De Gaulle för att vara exakt). Frågan är hur länge, eftersom det snöar i Paris. Mitt 10.10-plan är inställt och jag är ombokad till 15.30. Man kan ju hoppas att det kommer att gå – men det snöar ju fortfarande. Om jag inte varit så ”smart” att jag packat ner kappan i min incheckade väska hade jag åkt in till Paris. Nio timmar (and counting?) på flygplatsen känns så där lagom roligt – speciellt när man började flyga 02.40. Men å andra sidan, vad kan man göra en söndag i Paris? Det kan ju vara fruktansvärt långtråkigt, och dötrist och tråkigt och alldeles, alldeles…

1 kommentar

  1. lottahiller said,

    januari 20, 2013 den 12:42 e m

    Om det är någon som undrar kan jag i alla fall meddela att flygplatsen är dötrist – men mitt nya plan är fortfarande utannonserat på rätt tid – fingers crossed


Kommentera

