Mellanlanding Aberdeen

Nu är väskan ompackad,uppdaterade schemaförslag utskickade, disken mot bättre vetande odiskad, sängen ombäddad – och jag är redo att krypa till kojs för att på något vis lyckas ta mig upp i tid för min andra 4.30-taxi på en vecka. Jag förstår att det låter jättebortskämt att gnälla för att man är ”tvungen” att åka direkt från Grekland till Jordanien, men just nu känns det bara jättejobbigt. Grekland var hur intensivt som helst, jag har inte hunnit med ens hälften av det jag bort den här mellandagen som jag hade i Aberdeen (inte ens göra klart min presentation för sessionen på måndag), och kurserna börjar en vecka efter att jag kommit tillbaks från WAC. Dessutom har det snöat i Amman, och vägen till Petra är stängd. Vad man ska göra vid Döda Havet i minusgrader övergår mitt förstånd… Nej visst ja, gå på konferens var det ju. Godnatt!

Kommentera

