Nattduksbord!

Jag har äntligen fixat nattduksbord och sänglampor till mitt sovrum! Det tog sån tid för att det var lite svårt att komma på hur jag skulle få till det (och för att jag är lite lat). Eftersom jag har sänglådor under sängen kan man inte ha vanliga nattduksbord – då går lådorna inte att dra ut. Lösningen var vägghyllor kom jag på, men jag har inte lyckats hitta några som var tillräckligt små. När man bor i ett dockskåp är det inte så mycket extra utrymme. Men så var vi på IKEA häromsistens, och så klart hade de just vad jag letade efter. Små billiga vita vägghyllor som det inte kändes som en katastrof att ha köpt om det inte skulle funka. Idag har jag äntligen fått upp dem, betongborrat och allt! Och de funkar utmärkt! Äntligen kan man läsa i sängen utan att behöva gå upp för att släcka, och dessutom behöver man inte åla sig fram till fönsterkarmen för att lägga ifrån sig boken (eller glasögonen). Jag är oförskämt nöjd med mig själv (sent omsider) ;).

1 kommentar

  1. november 13, 2012 den 11:36 f m

    Très élégant!


Kommentera

