Nu ska här bli andra bullar av!

Träning har inte direkt varit mitt starkaste kort det här året. Något som måste åtgärdas innan kroppen helt adapterats till de senaste månadernas pösmunksmentalitet. Därför inleddes höstens nya regim igårkväll – med invigning av de likaledes nya springskorna. Att säga att jag flög fram skulle vara en hemul överdrift (först tänkte jag skriva ohemul, men så kom jag ihåg den där skidhemulen i Trollvinter och han är ju rätt överdriven), men fötterna var i alla fall lätta… Målet är (som det hela tiden varit, tragiskt nog) minst två gånger i veckan. Nå, det ska väl inte vara helt omöjligt!

9 kommentarer

  1. augusti 31, 2012 den 3:25 e m

    jag har yogat fyra gånger den här veckan! 🙂

  2. Johanna said,

    september 1, 2012 den 1:41 e m

    heja heja!

  3. Sara said,

    september 2, 2012 den 9:53 e m

    Bra Lotta! jag sprang så fin i somras och lite efter sommaren, så började barnen på dagis och tag med sig små baciller hem, typiskt! Men det går alltid att komma igång, igen.

  4. september 2, 2012 den 10:02 e m

    Om man skaffar sig en gul tröja med svart zigg-zagg band går det lättare har jag hört

  5. Axel said,

    september 6, 2012 den 6:57 f m

    Alltså, det kanske bara är jag som inte vet hur det går till, men jag har lite svårt att få ihop pösmunksmentalitet med att ägna sig heltid åt att hacka sig ner i permafrosten och björnbrottning. Men hurra för löpningen, förstås!

  6. Palle said,

    september 22, 2012 den 7:22 f m

    Börjat igen jag med, så nu ska jag hoppa in på jogg.se efter världsrekordlångt uppehåll, vi kanske ses där 🙂

    • lottahiller said,

      september 22, 2012 den 7:37 f m

      Finnemangs! Det ser jag fram emot. Vi kanske kan jaga på varandra genom cyberrymden 😉


Kommentera

