Sveriges mästerkock

För er som till äventyrs skulle ha missat det blev Sigrid Sveriges mästerkock 2012! Hurra!!! Förhoppningsvis kommer vi att kunna se henne mer i rutan (eller ja ni som har kunnat se henne – själv har jag fått nöja mig med att följa henne via referat (tack för dem Kerstin 🙂 !)) när hon landar ett finfint tv-kockskontrakt med någon klok kanal. Till dess kan ni följa hennes matäventyr på hennes nystartade blogg. Och glöm för all del inte att köpa hennes kokbok (hoppas den kommer säljas i Skottland…)!

3 kommentarer

  1. Rose-Marie said,

    mars 29, 2012 den 10:49 e m

    Du kan kolla in programet på tv4-play dummer! Det gör jag för jag har aldrig tid att titta på onsdagar.

    • lottahiller said,

      mars 30, 2012 den 7:16 e m

      Kan jag ju inte – tv4 play visar inte sina program i ytlandet serru 😦

  2. Kerstin said,

    april 1, 2012 den 9:12 f m

    Och där saknas också kommentarsspåret som hon nu fick exklusiv tillgång till.


Kommentera

