Uppsalaseminarium

Nu är jag i Uppsala på kortvisit, och idag höll jag seminariet på arkeologen – anledningen till att jag är här. Det gick ganska bra tycker jag och var trevligt att få prata om Alaska igen. Speciellt tyckte jag att det var kul för att igår kväll när jag lade sista handen vid min powerpoint, och sen idag när jag pratade om det kom jag ihåg hur spännande och intressant och bra vårt Alaskaprojekt egentligen är, på fler sätt än stabila isotoper. Så ni tror jag att jag ska skriva en liten community archaeology– artikel, så snart jag har lite tid över…
1 kommentar

  1. Johanna said,

    oktober 6, 2011 den 6:23 e m

    bra där!


Kommentera

