Ibland blir man lite trött…

På något sätt – jag vet faktiskt inte hur, för jag är fortfarande övertygad om att jag faktiskt slog rätt kod – lyckades jag låsa mitt kort när jag var och handlade i söndags. Följaktligen ringde jag och pratade med banken i måndags, berättade jag var en klant och bad om en ny kod. Idag kom brevet från banken. Döm av min förvåning när jag skrapade fram den nya koden och insåg att det var samma gamla kod som vanligt. Och kortet är fortfarande låst. Jag har väldigt svårt att förstå hur måndagens samtal kunde utmynna i detta missförstånd: – Ja, hej, jag har låst mitt kort – men jag skulle hemskt gärna vilja att ni skickade mig min gamla kod som bekräftelse på detta. Suck! Detta var isberget som gjorde att idag blev lite för mycket…

1 kommentar

  1. Nageldraken said,

    mars 3, 2011 den 12:43 e m

    Blä!


Kommentera

