Äntligen över!

Ja det låter hemskt att säga, för konferensen var egentligen både intressant och givande, men de här två senaste veckorna har det bara varit för mycket! Och nu sitter jag med datorn i knät (utan ett enda ”måste-dokument” öppet) och ett glas vin (i riktigt vinglas nota bene) i min enda hopskruvade möbel men en laxgratäng med zucchini och morötter i ugnen, och det är bara så skönt! Ikväll finns ingen press. Jag undrar om jag inte till och med ska titta på en film? (Egentligen borde jag väl ta reda på en massa idéer som jag fick idag under konferensen medan de är färska i minnet – och skriva in dem i mitt papper, så det kanske kan bli en publikation – men det får faktiskt vänta tills imorgon.)

2 kommentarer

  1. Nageldraken said,

    november 14, 2010 den 8:27 e m

    Jag tycker du ska låta ideerna ligga till sig över natten och istället med gott samvete ta en ledig kväll och mysa av att ha en fin fåtölj och se en film i godan ro!

  2. Sara said,

    november 15, 2010 den 9:38 f m

    Vila Lotta!


Kommentera

