Herrejösses

Har varit på stan och införskaffat det sista inför morgondagens stora baluns – strumpor, hårnålar och sånt. Jag råkade dessutom ramla in på Bodyshop – och när jag stod där och tvekade mellan de olika bruna ögonskuggorna kom det fram en trevlig expedit och frågade om jag behövde hjälp. Efter lite dividerande hit och dit undrade hon om inte skulle göra en provsminkning med lite förslag och det hela slutade med att jag gick därifrån med en dignande kasse smink (för mer pengar än jag törs tala om) i helt o-Lottiga färgtoner som blått och rosa. Lotta 2.0 som Kerstin kallar det – den nya uppdaterade versionen. Vi får se hur den mottas imorgon 😉

Kommentera

